Title Tags Written for SEO instead of for Prospect
While you may argue that if you do not optimize your Title Tag you will not be able to rank at the top, I would reply, "You're wrong." When is the last time you have actually studied the search results in Goggle? Often, results #2 - #4 do not have the keyword you searched for in the Title Tag.
It is not a big secret that you can use incoming anchor text to get the top rankings, but making the Title Tag compelling means that you can get more clickthroughs than your competitors can even though they outrank you. That is the key: clickthroughs.
Due to "Off Page Factors" Google does not require the keyword phrase to be in the Title Tag to rank well. If you have been in SEO for the last few years, you are already aware of this. Let me share two examples: "job search" and "search engine".
Подбор нужных тайтлов для СЕО-оптимизации.
Пока, вы можете отстаивать свое мнение о том, что невозможно попасть в топ по запросам, пока не оптимизируете тайтл, на что я ответил бы: «Вы неправы». Когда вы в последний раз занимались изучением результатов поиска в Гуугл? Не всегда позиции №2-№4 имеют ключевые слова, по которым вы искали тайтл
Нет большого секрета в том, что, используя входящие в текст анкоры, можно добиться наивысшего рейтинга, так как подбор тайтлов позволяет получить вам больше кликов, чем вашим конкурентам, даже, несмотря на то, что они значительно превосходят вас по популярн